Wysyłka

Paczki wysyłamy do godziny 15, po tej godzinie paczki przygotowywane są następnego dnia. 
Wysyłamy paczki po otrzymaniu płatności lub za pobraniem. Wszystkie paczki są ubezpieczone.
Wszystkie wysyłki przygotowywane są w sposób dbały i dyskretny - tak by trudne było rozpoznanie towaru jaki się w nim znajduje.

Cennik:

Inpost paczkomat przedpłata: 15 zł
Inpost paczkomat pobranie: 19 zł

Inpost kurier przedpłata: 15 zł
Inpost kurier pobranie: 19 zł

DPD Kurier przedpłata: 15 zł
DPD Kurier pobranie: 20 zł

Zwroty:

Adres reklamacyjny:

Wena Agata Dolasińska ul. Bogusławskiego 28, 50-023 Wrocław.

Dane kontaktowe:

Wena Agata Dolasińska ul. Bogusławskiego 28, 50-023 Wrocław lub adres email [email protected]

• Konsumentowi przysługuje na podstawie art. 27 Prawa konsumenckiego prawo do odstąpienia od umowy zawartej na odległość , bez podania przyczyny i bez ponoszenia kosztów, z wyjątkiem kosztów określonych w art. 33, art. 34 Prawa konsumenckiego.

    • Termin odstąpienia od umowy zawartej na odległość wynosi 14 dni od momentu wydania rzeczy, a do zachowania terminu wystarczy zgłoszenie odstąpienia od umowy przed jego upływem.

    • Oświadczenie o odstąpieniu od umowy Konsument może złożyć na formularzu: Formularz odstąpienia od umowy lub w innej formie zgodnej z Prawem konsumenckim.

    • Sprzedający niezwłocznie potwierdzi Konsumentowi na e-mail (podany przy zawieraniu umowy i inny jeżeli został podany w złożonym oświadczeniu) otrzymanie oświadczenia o odstąpieniu od umowy.

    • W przypadku odstąpienia od umowy, umowa jest uważana za niezawartą.

    • Konsument ma obowiązek zwrócić rzecz Sprzedającemu niezwłocznie, jednak nie później niż 14 dni od dnia, w którym odstąpił od umowy. Do zachowania terminu wystarczy odesłanie rzeczy przed jego upływem.

    • Konsument odsyła rzeczy będące przedmiotem umowy, od której odstąpił na własny koszt i ryzyko.

    • Konsument ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości rzeczy będącej przedmiotem umowy. Zgodnie z art 38 Prawa konsumenckiego prawo odstąpienia od umowy nie przysługuje w przypadku produktów, które są dostarczane w zapieczętowanych opakowaniach, które po otwarciu nie mogą być zwrócone i ponownie włączone do sprzedaży ze względu na ochronę zdrowia lub ze względów higienicznych, jeżeli plomby opakowania zostały naruszone. Produkty bez folii lub bez plomb nie podlegają zwrotowi.

    • Sprzedający po otrzymaniu oświadczenia o odstąpieniu od umowy oraz produktu od Konsumenta zwróci Konsumentowi wszystkie dokonane przez niego płatności, a jeżeli Konsument wybrał sposób dostawy inny niż najtańszy zwykły sposób dostarczenia oferowany przez Sprzedającego, Sprzedający nie zwróci Konsumentowi dodatkowych kosztów zgodnie z art 33 Prawa konsumenckiego.

    • Sprzedający dokonuje zwrotu zapłaty przy użyciu takiego samego sposobu płatności, jakiego użył Konsument, chyba że Konsument wyraźnie zgodził się na inny sposób płatności, który nie wiąże się dla niego z żadnymi kosztami.

    • Sprzedający może wstrzymać się ze zwrotem zapłaty otrzymanej od Konsumenta do chwili otrzymania rzeczy z powrotem lub dostarczenia przez Konsumenta dowodu jej odesłania, w zależności od tego, które zdarzenie nastąpi wcześniej.

    • Konsument ponosi tylko bezpośrednie koszty zwrotu Produktu. Sprzedawca może w ramach akcji promocyjnej zaoferować Konsumentowi odbiór zwracanych Produktów, przez Sprzedawcę od Konsumenta.

Produkt dodany do listy życzeń
Produkt dodany do porównywarki

INFORMACJA DOTYCZĄCA PLIKÓW COOKIES

Informujemy, iż w celu optymalizacji treści dostępnych w naszym serwisie, dostosowania ich do Państwa indywidualnych potrzeb korzystamy z informacji zapisanych za pomocą plików cookies na urządzeniach końcowych użytkowników. Pliki cookies użytkownik może kontrolować za pomocą ustawień swojej przeglądarki internetowej. Dalsze korzystanie z naszego serwisu internetowego, bez zmiany ustawień przeglądarki internetowej oznacza, iż użytkownik akceptuje stosowanie plików cookies. Czytaj więcej Polityka prywatności