Wysyłka
Paczki wysyłamy do godziny 15, po tej godzinie paczki przygotowywane są następnego dnia. Większość wysyłek jest nadawana w ciągu 24h, prosimy o sprawdzenie informacji pod ceną produktu - podajemy tam czas w jakim zostanie paczka. Nie wszystkie produkty mamy w głównej siedzibie.
Wysyłamy paczki po otrzymaniu płatności. Wszystkie paczki są ubezpieczone.
Wszystkie wysyłki przygotowywane są w sposób dbały i dyskretny - tak by trudne było rozpoznanie towaru jaki się w nim znajduje.
Cennik:
Inpost paczkomat przedpłata: 15 zł
Inpost kurier przedpłata: 15 zł
Zwroty:
Adres reklamacyjny:
Wena Agata Dolasińska ul. Bogusławskiego 28, 50-023 Wrocław.
Dane kontaktowe:
Wena Agata Dolasińska ul. Bogusławskiego 28, 50-023 Wrocław lub adres email [email protected]
• Konsumentowi przysługuje na podstawie art. 27 Prawa konsumenckiego prawo do odstąpienia od umowy zawartej na odległość , bez podania przyczyny i bez ponoszenia kosztów, z wyjątkiem kosztów określonych w art. 33, art. 34 Prawa konsumenckiego.
• Termin odstąpienia od umowy zawartej na odległość wynosi 14 dni od momentu wydania rzeczy, a do zachowania terminu wystarczy zgłoszenie odstąpienia od umowy przed jego upływem.
• Oświadczenie o odstąpieniu od umowy Konsument może złożyć na formularzu: Formularz odstąpienia od umowy lub w innej formie zgodnej z Prawem konsumenckim.
• Sprzedający niezwłocznie potwierdzi Konsumentowi na e-mail (podany przy zawieraniu umowy i inny jeżeli został podany w złożonym oświadczeniu) otrzymanie oświadczenia o odstąpieniu od umowy.
• W przypadku odstąpienia od umowy, umowa jest uważana za niezawartą.
• Konsument ma obowiązek zwrócić rzecz Sprzedającemu niezwłocznie, jednak nie później niż 14 dni od dnia, w którym odstąpił od umowy. Do zachowania terminu wystarczy odesłanie rzeczy przed jego upływem.
• Konsument odsyła rzeczy będące przedmiotem umowy, od której odstąpił na własny koszt i ryzyko.
• Konsument ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości rzeczy będącej przedmiotem umowy. Zgodnie z art 38 Prawa konsumenckiego prawo odstąpienia od umowy nie przysługuje w przypadku produktów, które są dostarczane w zapieczętowanych opakowaniach, które po otwarciu nie mogą być zwrócone i ponownie włączone do sprzedaży ze względu na ochronę zdrowia lub ze względów higienicznych, jeżeli plomby opakowania zostały naruszone. Produkty bez folii lub bez plomb nie podlegają zwrotowi.
• Sprzedający po otrzymaniu oświadczenia o odstąpieniu od umowy oraz produktu od Konsumenta zwróci Konsumentowi wszystkie dokonane przez niego płatności, a jeżeli Konsument wybrał sposób dostawy inny niż najtańszy zwykły sposób dostarczenia oferowany przez Sprzedającego, Sprzedający nie zwróci Konsumentowi dodatkowych kosztów zgodnie z art 33 Prawa konsumenckiego.
• Sprzedający dokonuje zwrotu zapłaty przy użyciu takiego samego sposobu płatności, jakiego użył Konsument, chyba że Konsument wyraźnie zgodził się na inny sposób płatności, który nie wiąże się dla niego z żadnymi kosztami.
• Sprzedający może wstrzymać się ze zwrotem zapłaty otrzymanej od Konsumenta do chwili otrzymania rzeczy z powrotem lub dostarczenia przez Konsumenta dowodu jej odesłania, w zależności od tego, które zdarzenie nastąpi wcześniej.
• Konsument ponosi tylko bezpośrednie koszty zwrotu Produktu. Sprzedawca może w ramach akcji promocyjnej zaoferować Konsumentowi odbiór zwracanych Produktów, przez Sprzedawcę od Konsumenta.